مادرانه

تو چه میدانی

1393/6/2 11:50
نویسنده : منیره آزادی
265 بازدید
اشتراک گذاری

تو چه می دانی ..

از شب هایی که دنیا دور سرم می چرخید ..
اما من ، با تمام قدرت ، به دور تو چرخیدم ؟!
تو چه می دانی ..
از روزهایی که بغض های دنیا برای من می ترکیدند ..
و من ، بی توجه ، با همه ی وجود ، برای تو می خندیدم ؟!
تو چه می دانی ؟!
می دانی نازنین؟
احساسم به شکل قلب کبوتری شده است که موقع ترس ازجایی برخاسته...
دست بر روی قلبش که بگذاری تپش ناموزونش را حس میکنی..
چه میگوید؟؟
تو چه میدانی؟
چه بر سر قلب روزگارش امده
"می تپدبرای نیست های قشنگ گذشته اش"
" می تپد برای هست هایی که بودنش را مدیون آنهاست..."
"می تپد برای آیندگانی گنگ"
تو چه می دانی
ازشبهایی که دور سرم چرخید؟
تو چه می دانی؟؟
چه حرفهایی گره شده است درگلویم برای گفتن
و
چه حرفهایی هست برای نگفتن
که باید اشکشان کرد برای...
تو چه می دانی نازنین؟
که:
"چگونه به دنبال واژها میکنم برای نوشتن و چه گریزپای شده اند این مونسان من"
تو چه می دانی نازنین...!دلشکسته

پسندها (1)

نظرات (5)

الهام مامان علیرضا
2 شهریور 93 21:52
what 's the matter Are you Ok?
منیره آزادی
پاسخ
گرچه جمله اول رو نفهمیدم،ولی خوبم گاهی فقط دلم میگیره از دست همین دنیای مجازی که درگیرش شدیمو از هم دورمون میکنه
مامان باران
3 شهریور 93 1:40
سلام دوستعزیز. از طریق وبلاگ مامان علیرضا با وبلاگت آشتا شدم. انشاله نی نی شما هم این وبلاگ تازه متولد شده را پر ازعکسهای قشنگ خودش میکنه...خوش باشین
منیره آزادی
پاسخ
سلام و سپاس فراوان بابت ارزوی زیبات و همراهیت نازنینم..پاینده باشین انشالا
مامانی
4 شهریور 93 8:23
گرچه نازنین نیستمولی خوب میدانم زیبا مینویسی،به قلمت حسادت نه غبطه میخورم
منیره آزادی
پاسخ
نازنینی برایمخجالتم میدیناتفاقا شما هم خوب مینویسین و نگارشوتونو دوست دارم باعث افتخارمه که بهم سر میزنین و دلنوشته هایم رو میخونین،پاینده باشین
الهام مامان علیرضا
5 شهریور 93 15:35
جمله اوام یعنی:" موضوع چیه؟" یا به زبودن خودمونی: "چی شده؟" یک سوال همراه با نگرانی مق داری نگران باشی... این دنیای مجازی هم یک تب هست که فعلا بین مردم ما رایج هست... اندک زمانی طول نمی کشه که درست مثل تب های قبلی فروکش می کنه خدا کنه که ما ازش ضربه های اساسی نبینیم... به نظرم برای بیرون آوردنِ همسرت از دنیای مجازی و تمامِ دنیاهای بیرون از خانه نیاز به یک نفر سوم هست و همانا اون نفر یک فرشته ست... یک نی نی که زندگی جفت تون و دگرگون می کنه و پدرها رو از هر چیزی می کَنه و به خونه میاره
منیره آزادی
پاسخ
توکل بر خدا،فرصتش که پیش بیاد حتما همین کارو میکنیم،ولی متاسفانه فعلا شرایطش نیست
الهام
8 شهریور 93 11:32
پیرو نظر قبلی ام: ان شا اله به خوبی و خوشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد