مادرانه

دوستت دارم

1393/6/2 11:41
نویسنده : منیره آزادی
220 بازدید
اشتراک گذاری

ازم پرسید :
فدات بشم یعنی چی؟

نخواستم از کلمه مرگ استفاده کنم و بگم یعنی به جات بمیرم.
گفتم :یعنی خیلی دوستت دارم.
گفت : آهان.پس اونایی که بلد نیستن بگن دوستت دارم میگن فدات بشم!؟؟
سری تکون دادم و گفتم :
اینم یه نوع دوست داشتنه عزیزم
ولی!
این فدات بشم کجا...!!!
و اون دوست داشتنی که باشرم تو صدای کسی ریخته میشه
یا
روی صفحه ای قلمی با گزیده گویی میاره!!!
و یا آرووم با بغض میگه مراقب خودت باش ...!!!
با خودم فکر کردم:
"خیلیهامون"واقعا بلد نیستیم بگیم دوستت دارم!

هوا بس" ناجوانمردانه سرد" است...!!!

پ ن:کودکم یاد بگیر همیشه بدون خجالت دوستت دارم هایت را فریاد بزنی،شاید خیلی زود دیر شودمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

الهام مامان علیرضا
2 شهریور 93 21:53
منیره آزادی
پاسخ
بسی خجالت کشیدم،برایم بمانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد