مادرانه

ذهن زنانه من

1393/5/29 12:15
نویسنده : منیره آزادی
258 بازدید
اشتراک گذاری

در 
"ذهن زنانه ی من "
مرد یعنی: تکیه گاهی امن
یعنی نوازشی از روی دوست داشتن .. بدون اندکی شرم!!!
در ذهن زنانه ی من
مرد یعنی: کوه بودن .. پر از سخاوت مهر
پر از حیای مردانه!!!
و
در کنار این ابهت .. لوس شدنهای کودکانه
در ذهن زنانه ی خوشبین من
مرد یعنی :دیدار بدون دلواپسی
مرد یعنی: دوست میدارمت
هر لحظه با من بودن!
پس :
اگر این ذهن زنانه ی من کوچک و ناچیزه!
تو که مردی و کامل :
به "اندازه ی این ذهن کوچک"
نمایش بده خودت رو..!!!
به اندازه ی ذهن زنانه ی من "مرد" باش...
و
من هم به اندازه ی باورمرد بودن تو "زن "خواهم ماند...
باورکن!!!
باورکن!!!
""تو مردی .. من بی تو از تمام آفرینش بیگانه ام""

پ.ن:مرد کوچک من ذهن زنانه کسی که قرار است امیدش باشی تو را میطلبد،نرسد روزی که او را با تمام خواستنش رها کنی و بچسبی به دنیای رنگ وارنگ ادمکها ...مرد باش برایش مرد کوچک منمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی
2 شهریور 93 10:20
سلام ممنون که به ماسرزدید ان شاءالله به زودی نی نی گلتون شما رو هم در دنیای پاکش سهیم کنه با اجازه تون لینکتون میکنم
منیره آزادی
پاسخ
سلام نازنینم.ممنون بابت مهر بی حدت.. کوثر عزیزم رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد