مادرانه

نور باش بهارم

1393/9/15 14:22
نویسنده : منیره آزادی
238 بازدید
اشتراک گذاری

بهار بانو این روزها که لحظه به لحظه در بطن وجودم قد میکشی بیشتر باور میکنم که در درون خود پیامبری دارم از جنس نور که برای رسیدنش به رسالتی که قرار شد به خاطر ان زمینی شود با تمام وجودم مایه بگذارم،و چه سخت است ندانی کدام مسیر را باید طی کنی برای نور شدنت مهر شدنت بانوشدنت..

لقمه حلال و چله گرفتن و ذکر گفتن و اینکه تک تک سلول های بدنت را با یاد خدا عجین کنم از هم اکنون درست...اما من فراتر از اینها میخواهم هم برای راهنما شدن برای تو هم اینکه میخواهم بهترین باشی نازبانو..بیشتر از اینکه بخواهم دین را بشناسی میخواهم ایمانت فرای تصور هر فرشته ای باشد که در برابرت سجده کرد..

 

پ.ن:اوایل پنج ماهگی را میگذرانیم و به لطف حق تا کنون که راه را به سلامت طی کردیم..اما از دخترک تا کنون هیچ حرکتی را حس نکرده ام که دو حالت بیشتر ندارد یا تنبل است مانند مادرش که حوصله به روز کردن وبلاگش را ندارد و شرمنده دوستان عزیز مجازیش است یا خیلی ارام و صبور است باز هم مانند مادرشنیشخند

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامانی
17 آذر 93 7:51
عزیزم خدا رو شکر که بالاخره آپ نمودید و بازهم خدا روشکر که سالمید خیلی بهت تبریک میگم: دختر مونس وهمدمه، دختر اخر عشقه کلا مادر شدن یه حس متفاوته، یه عشق از نوعی متفاوت که به نظرم هیچ جور دیگه نمیشه تجربه اش کرد ایشالا که همیشه بهاری باشید و دلخوش و شاداب یه توصیه بهت میکنم: خیلی بیشتر از این دوران بنویس: حتی اگه تو وب دیگه ای مینوسی ، یا تو دفترچه خاطراتت یا هرجا که صلاح میدونی وقتی تو شرایط هستی فکر نمیکنی فراموش کنی، ولی متاسفانه یا خوشبختانه خیلی زووووووووووووووووووود فراموش میکنی، اوایل ریزش رو و بعد کم کم میشه برات یه خاطره نسبتا گنگ خصوصا که با ورود بچه انقدر سرگرم میشی که خاطرات دوران بارداری رو اصلا نمیرسی مرور کنی که بخواد تو ذهنت بمونه خیلی زود دلت برای این دوران تنگ میشه البته این فقط یه پیشنهاد بود
منیره آزادی
پاسخ
ممنونم عزیزم،حتما به امید خدا همین کارو میکنم،البته تو یه دفترچه کوچیک یادداشت میکنم به امید اینکه روزی همه رو انتقال بدم به وبلاگش
الهام مامان علیرضا
17 آذر 93 12:28
سلام منیره جانم خوبی عزیزم؟ چند وقت بود میخواستم احوالت و بپرسم ولی دیدم به روز نمیشی گفتم لابد به اینجا سر نمی زنی؟! شماره ات هم در معیت شماره های سایر دوستان پرید! حافظۀ مخاطبینم به وقت نصب وایبر حذف شد! منم عصبانی شده و وایبر و ریختم دور از گوشیم لطفا شماره ات و دیگر بار برام بذار کلی ذوق کردم که جنسیت نی نی معلوم شدبه نظرم دختر خیلی بهت میاد خدا حفظش کنه و قدمش براتون پر خیر و برکت باشه من و از حالت بی خبر نذار منیره جان
منیره آزادی
پاسخ
ای بابا از دست این وایبر که خیلیارو ناکام گذاشتهاز لطفت هم سپاسگذارم انشالا که بتونیم براش بهترین باشیم در جهت رشد و ارتقا روح و روان بهار بانو.. علیرضای نازم رو ببوس
مامانی
23 آذر 93 8:16
سلام عزیزم ممنون از راهنمایی هات تقریبا بهشون عمل میکردم، البته قبلتر ها بهتر بود ، کمتر ایراد میگرفت، بنفشه رو که دم میکردم، هروقت میگفت آب بهش میداد و زود هم جواب میگرفتم، ولی الان نه، حتی یه کم عسل توی شیر یا چایی رو متوجه میشه، و میگه شیر خراب شده ولی اون ظرف چینی رو دیگه نشنیده بودمحتما امتحانش میکنم راستش چون عفونت داره نگرانم امروز همکارم میگفت چون از شیر گرفتیش منتظر بیمارشدنش باش، چون خیلی سریعتر مریض میشه بازم ممنون بابت راهنماییت، و خوش به حال بهاااااااااااار مون با این مامان همه چیز دان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد