مادرانه

آوینای سفر کرده

1393/5/21 19:58
نویسنده : منیره آزادی
189 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزها عزیزی را از دست دادیم که از خانواده نی نی وبلاگیا بود..آوینای عزیزمون به همراه پدر و مادرش در سانحه هوایی تهران _ طبس،سانحه هوایی؟؟!!فقط برای خانواده عزیزش و دوست نازنیش الهام عزیز طلب صبر میکنم از خدا..درست است که اینجا در این فضای مجازی شاید به ظاهر هم رو نشناسیم و هرکداممان با خواندن پست های هم همان تصویری را میسازیم از همدیگر که خودمان دوست داریم اما قطعا دلهایمان به هم نزدیک است و داغدار عزیزان سفر کردمونیم..

اوینای کوچیکمون که هنوز هم به وبلاگش سر میزنمو با دیدن سال و روز و ساعت عمرش که همچنان در حال گذرن ولی اوینا دیگر کنارمان نیست بغض میکنم و از خدا برای الهام عزیزم صبر میخوام..

الهام نازنینم همه خانواده نی نی وبلاگ رو در غمت شریک بدونناراحت

پ ن:نازنینم یادت باشد دنیا رو انقدر جدی نگیری که به اه و دمی بند است و قدر تمام لحظه های زندگیت را بدان که گاهی وقتها خیلی زود دیر میشود..

 

www.avina2011.niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی
26 مرداد 93 8:59
من هم با دیدن این خبر خیلی غمگین شدم انقدر که دل آپ کردن رو دیگه ندارم واقعا باید برای بازماندگان طلب صبر کرد من که هنوز دلم نیومده برم وبشون واقعا چ زود دیر میشود پاسخ: خدا به همه بازمادگانشون صبر بده،ما که دورادور میشناختیمشون اینقدر برامون هضمش سنگینه وای به حال خانواده و دوستان نزدیکشون..
الهام مامان علیرضا
2 شهریور 93 22:14
ممنونم از همدردیت منیره جان ایشالا که هیچوقت غم نبینی دوستم
منیره آزادی
پاسخ
چقدر خوشحالم که باز نظرات پر مهرت رو اینجا تو خونه کوچیک منو کودکم میبینم،انشالا از این به بعد فقط لبخند و شادی مهمون دلو و لبها و چشماتون بشه عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد