مادرانه

عاشقانه ساده دو

1393/2/26 20:17
نویسنده : منیره آزادی
143 بازدید
اشتراک گذاری
اینکه مهر باشد عشق باشد تو باشی همه چیزهای دیگر هم قطعا کنارش خواهد بود.. اینکه یک روز گرم اردیبهشت باشد عطر یاس پیچیده در ریه هایمان باشد نگاه پر محبتت نیز باشد همه چیز قطعا کنارش خواهد بود.. اینکه من باشم،میخندم،صدای گرم گیتارت هم با ذره ذره دلم بازی کند همه چیزهای دیگر قطعا کنارش خواهد بود... ارامش،خوشبختی،گرما،صداقت،مهربانی،غیرت وووووو....همه چیزهای خوب دیگر خواهد بود.. فقط کافیست من و تو باشیم انها هم خواهد بود و در کنار همه این چیزهای خوب کودکی خواهد بود که یاد خواهد گرفت مهربانی را از تو،ارامش را از من،صداقت را از ما.... پ.ن: این روزها حال دلم خوب است،سالهاست که حال دلم خوب است،حتی اگر کودکی به جمع کوچک دونفره مان نباشد،کنار تو که باشم حال دلم همیشه خوب است..
پسندها (1)

نظرات (3)

مینو
27 اردیبهشت 93 15:56
ای جانم.... چقد عاشقانه امیدوارم همیشه سایه اشون بالای سرتون باشه
منیره آزادی
پاسخ
ممنونم عزیز نازم
مینو
27 اردیبهشت 93 16:12
الهام
27 اردیبهشت 93 19:14
خیلی خیلی احساس قشنگی بود منیره جان من هم عاشق گیتارم ولی نمیتونم بنوازم عشقتون جاودانه
منیره آزادی
پاسخ
ممنونم عزیز دلممنم بلد نیستم خیلی هم تنبلم وگرنه تو این چهارسال از همسری یاد میگرفتم سایتون مستدام الهام عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد