مادرانه

نقشه های دوری

1393/4/26 21:52
نویسنده : منیره آزادی
195 بازدید
اشتراک گذاری

ساده و مختصر براش می نویسم : 

 

- تو نقشه فقط اندازه ی دو بند انگشت از من و این خونه دوری . . .

همیشه بد دلم برات تنگ میشه . اما این روزا بدتر ... 

 

می نویسه :

 

- عادت من به دوری و دلتنگی ، عادتی دیرینه است.

من مدت هاست که تو را جایی مهم تر از آغوشم جا داده ام...

مثلا پشت پلک هایم به وقت خواب...

یا تجسم لبخندت به محض گشودن چشم...

حس نفس هایت از پشت سرم به وقت حرف...

و . . .

 

می نویسه :

 

نه... نقشه ها بی مقیاس ترین طرح های روی زمین اند...

اما تو روی نقشه دنبال من نگرد...فواصل جغرافیایی هرگز برای من معیار نبوده اند...برای تو اما، نمی دانم...

 

می نویسم : 

 

کاش نقشه ها همه جای دنیا همین انقدر اشتباه نباشند ... !

تمام

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد